Brukshundsklubben

Var precis på brukshundsklubben med vovvarna. Mamma håller på och hård tränar Hampus inför lydnadstävlingen nästa helg. Han har blivit jätteduktig men mamma ser inte det... hon är bara nervös. Sessi får vara med för att träna socialt beteende. Hon är totalt värdelös på att träffa andra hundar. Hon är kaxig på håll, hon skäller när hon ser hundarna och när dom vill hälsa så gömmer hon sig bakom mig eller mamma med svansen mellan benen.
Vi tränade tillsammans med en hund som vi träffat på lydnadskursen. Han våldtog Sessi! Han humpade henne och så höll han henne skit hårt med armarna så jag fick inte bort honom! Äckligt!!! Tillslut fick jag dra i Sessi och pervots matte fick dra i honom. Dumma dumma hund :(, stackars Sessi hon blev jätterädd. Men förutom det så gick det bra :) . Så nu lär hon sova gott.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars Sessi :(



Btw, jag måste ha receptet på Daim-cheesecaken!

Mamma ska baka den när jag fyller år =)

2009-09-07 @ 20:39:55
URL: http://mccs.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad mycket konstiga kommentarer man fick :P. Okej då får jag väl försöka minnas hur jag gjorde och skriva ner receptet :P det var lite improviserat.

2009-09-08 @ 07:32:36
Postat av: Madde

Improviserade du ihop den?! My god you're good! ;)

Maha :)

2009-09-08 @ 14:29:57
Postat av: Carro

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! All I can say men stackarn dt va ju lite otäckt faktiskt..



Men du.. våga inte skicka ett personligt brev or crap till Madde jag ska fett ha receptet oxå!! xD



pözz

2009-09-09 @ 18:04:35
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/
Postat av: Carro

mamma tyckte jätte synd om Sessi.. jag berättade att hon blivit våldtagen

2009-09-10 @ 20:13:35
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0