Det kan man kalla för en spännande fredag!

Fredag eftermiddagen började med att Kurrefluff (aka Carro) kom hem till mig och lekte lite. Men jag satt och prata i telefon hela tiden :P hihi, först ringde jag Ohnelund för jobb, hoppas dom ringer tillbaka för jag behöver cash! Sen ringde Anton till mig så prata vi om att hans kompis (vid något namn som jag inte minns) som ville knulla mig, men vi kom fram till att han hade för liten kuk. Sen ringde jag min morbror för att fixa hundvakt tills ikväll. Sen ringde jag Niklas så han kan hjälpa mig att skjutsa dit Sessi åt mig, sen ringde jag Pappa för att berätta hur allt låg till. Sen ringde jag Linda för samma anledning :P. Det var mycket telefonsamtal som Carro fick stå ut med :P.

Sen var det dags att åka till Madde för pictionarykväll! Det var super kul! Typ 1.. 2.. 3.. SAMLAG! Hihi. Och Madde var superfin i sin nya hårfärg! Så testade vi chips med sourcream & beanaise smak, det smakade typ precis som sourcream & onion men det var helt ok.

Jag och Carro hade åkt moppe till Madde så vi kunde komma hem lättare. Och påvägen hom så kom vi förbi täby kyrkby, och typ där motorvägen är under bergtorpsvägen så började min moppe gå sämre... Jag typ aja den kanske blir bättre snart. Men nej.. Och Carro som åkte före mig fattade inte när jag blinkade som satan på henne att något var fel, eftersom jag hade blinkat på henne typ konstant på vägen till Madde (hehe). Så jag fick svänga in på en busshållplats och där dör moppen. Kul... Jag stod och försökte få igång den, men det gick inte.. Så jag ringde Carro men hon svarade inte. Mina tankar går "okej.. strandad mitt i natten på en busshållplats, mamma och pappa är inte hemma.. what to do.."
Sen kom Carro tillbaka när hon såg att jag inte var efter henne längre. Det som var fel var att min besin var slut! Jag har ingen fungerande bensinmätare så man vet aldrig om jag har bensin eller inte. Så då fick vi åka till Statoil och låna en dunk och så fick jag betala med pengar som egentligen var Niklas, och det var inte så kul, men är man i nöd så är man. Så vi tankade dunken och åkte tillbaka till moppen och fyllde den. Sen bar det av! Min moppe var inte törstig längre och den blev glad igen! Vi lämnade tillbaka dunken och åkte hem. Hihi det var kul :P

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan ringa hit Carro, det är inte kul att vara ensam. Sessi väckte mig tidigt så det söög. Men aja, längtar till ikväll! Presenter presenter presenter!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tackar och bockar för komplimangen =)

Hahaha, kul om hon inte hade kommit tillbaka xD

Presenter, presenter, PRESENTER :D

2009-09-19 @ 10:16:53
Postat av: Frida

Hehe ja eller hur :P Då hade det varit jobbigt.

PRESENTER!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAHHH!! POFF

2009-09-19 @ 10:18:11
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj, vad jag önskar att jag inte hade läst det där! Använder du såna ord i din blogg. Och jag som har lagt in en länk i min blogg. Nu kommer ju mina kompistanter bli chockade!

2009-09-20 @ 17:33:02
URL: http://malinrosa.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo men någon måste ju ha lärt mig sådana ord! Eller hur :P

2009-09-20 @ 20:19:41
Postat av: Carro

A Madde dt var riktigt snyggt



jag tänkte att jag skulle skita i Frida o åka hem men jag ongrade mig ;) tihi nej då men du skrämde skiten ur mig!!

2009-09-21 @ 20:12:30
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0