Monster, projektarbete och planering.

Titta vilka fina priser mitt monster har vunnit :) Den rosa rosetten är ett pris för bästa valp inom rasen! Det gröna är att hon kom på fjärde plats bland alla valpar i vallhundsklasse och det blåa är att hon är som hon ska vara :P Hon är perfekt helt enkelt ;)


Jag fick min frågeställning (typ) godkänd idag :D. Ja Christer har inte godkänt det men Uffe gjorde det så jag tycker det räcker :). Jag har lite svårt att lita på Christers åsikter.. right? Fast lite cred till Christer som nästan klarar av att hantaera samtal med människor på jorden. Han gör ett bra jobb för att vara möglet på en Merkurius sten. Dags att anpassa sig till Tellus liksom?

Jag försöker komma med en plan till lördag, förhoppningsvis blir det middag och någon slags bakelse. Om jag får pengar från föräldrarna, annars får tjejerna chippa in med lite cash ;). Ge förslag på vad ni vill ha för efterätt! Och usch vad mycket läxor vi har just nu! Det är inte så svåra läxor men ändå! Det är massor. Ska väl sätta igång. . . *kräks*. Ska lära mig passato prossimo till italienskan också... usch och fy. .

Nej nu är det dags för lite Farmville snack! Jag har lärt mig odla potatis nu! Roligt :) Och jag vill ha massa gifts för jag vill få sånna där ribbons, har bara ett kvar ;). OMG... någon fick precis en svan på farmville! Hur får man det?! Får fråga, jag vill ha en svan!

Aja nu ska jag lalla vidare!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag chippar gladeligen in om det behövs =) Potatisgrattäng är ett hett önskemål, med maaassa grädde. Efterrätt..? Hmm. Jag röstar för någon cheesecake, det är så jävla gott.



Btw, angående farmville. Hur tjänar man farm cash? Och kan du skicka en kanin? :D

2009-09-14 @ 16:44:27
Postat av: Frida

Sessi är bäst och har världens finaste öron!

2009-09-14 @ 16:46:41
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: Frida

Mamma du kommenterade i mitt namn :P

2009-09-14 @ 17:27:14
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: Carro

tihi det va hans pappa xD tihi han va go



Nej det gör händer väl inget specielt?? hmm.. :P tihi nej men min finaste frida fyller år men då ska hon ut på stan o jag får inte följa med för jag är för liten för dt så då ska jag o supa på skänken istället :D

2009-09-14 @ 17:37:49
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/
Postat av: Carro

så här är det att du måste adoptera en ugly duckling som sedan blir en svan :D



vi alla vill nog ha cheese cake med daim tror vi alla typ avgudade den. men kanske jag har fel :P

2009-09-14 @ 17:40:43
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0