Önskelista!

Nu kommer min efterlängtade önskelista!

Fina tröjor/klänningar stl 38/40 eller M

Nagellack i fina färger (helst starka och inga tråkiga rosa)

Smink (typ lite coola ögonskuggor eller eyeliners, ngt snyggt)

En snygg väska (jag vill helst ha en stor så jag kan få plats med mina böcker, men en snygg liten väska är inte heller fel)

En ny mobil, men det ligger nog utaför eran budget ;)

Skor (kanske?) stl 38/39

Baksaker! :D

Eller typ 500 miljoner kronor skulle jag inte tacka nej till.

Fyller väl på om jag kommer på ngt mer, men ni behöver inte ge mig presenterna på lördag det är ju ändå ett tag kvar till jag fyller. Det bestämmer ni själva, så länge jag får något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0