Previous hours..

Hade jättekul igår på festen :). Det var underbart, tack Madde!
Idag har jag typ gått runt och gjort absolut ingenting... Tvingade mamma att åka till Arninge med mig, köpte en skit snygg klänning på HM som var väldigt "Fridig". Ska snart baka till brukshundsklubben så dom tycker om oss :P.
Träffade Carro en sväng, det var också trevligt :). Förutom det så har jag inte gjort någonting.

Jag blev extremt besviken på att pictionary kvällen inte kommer inträffa... Fattar inte riktigt att Linda bara drog till Gävle när hon snackade om igår hur kul det skulle bli, aja hon borde väl haft en vettig anledning så jag ska inte klaga. En annan gång..

Nu sitter jag bara hemma och har tråkigt, pappa tvingar mig att hämta öl... kom igen lat! Hampus är en royal pain in my ass! Känns som jag kommer sprängas om det inte händer ngt snart. Och jag har försökt få tag på Niklas hela dagen men han är så värdelös på att ha sin telefon igång..

Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0