Prov, Pizza och Bubblor

Jag hade ett väldigt jobbigt prov i företagsekonomi idag. Det var inte kul alls. Och det värsta är att jag har ingen aning om hur det gick! Asså det kan ha gått bra.. det kan ha gått dåligt. Jag vet inte, jag fick ingen känsla av hur det hade gått efter provet. Skit konstigt, man brukar ju åtminståne ha något hum om hur det gick, men jag vet verkligen inte. Hoppas verkligen att jag fick G!

Sessi är sjuk :( Hon har pizzat massa idag enligt pappa. Om hon är jättetrött hela tiden. När jag kom hem så hade hon 38.9 graders feber (hundar ska ha 38.5) så det var inte så farligt, och nu har hon 38.6 så det är bättre. Men och kräktes precis i sin bur men det var nog för att jag tvingade henne att gå ut och kissa, jag tror inte hon orkar röra på sig alls. Jag hoppas hon mår bättre imorgon, vill ringa till skolan och säga att jag inte kan komma imorgon för jag måste vabba :P. Om hon inte mår bättre imorgon så måste hon vara hemma när mamma och pappa åker till Småland och då vet jag inte om jag vill ha fest... vilket suger men ingen vill ju ha fest i huset när man är sjuk. Hoppas hoppas hoppas att hon blir bättre! Inte bara för min skull men för hennes egen skull också.

Jag och Niklas tog ett mysigt bad ikväll. Jag tyckte det skulle vara en bra idé att ha lite bubblor i. Så häller jag i bubbelmedlet. Hmm... det kanske är för lite, vi tar lite till, nja kanske lite till... och lite till! Hihi bubblor. Sen satte jag igång bubbelbadet och då blev det nästan översvämmning av bubblor! Det var kul! Då lekte vi massor med bubblorna, jag fick skägg och Niklas fick bröst ;) Lite barnslig får man faktiskt vara ibland. Hihi det var kul ;)

Nu ska jag sova. Natti natti!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars Sessin :/ Hon får krya på sig!

HAHA Bubbelbröst! FINA GREJER! :D

2009-09-17 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0