Tandläkarbesök, tacopaj och Ice age 3

Idag var jag hos tandläkaren för att göra avtryck till bågen som jag skulle ha bakom tänderna efter hon tagit bort tandställningen. Men den skulle inte funka för mig att ha en sån båge för jag skulle tugga sönder den (tydligen). Så nu ska jag få en plastskena som jag måste ha dygnet runt i en hel vecka efter jag tagit bort tandställningen. Så jag ska tillbaka den 29 sep för att ta bort tandsällningen och den 30 sep för att få min plastskena. Så säger hon "det var ju onödigt att du kom hit idag, förlåt". Jag typ... whatever jag slapp en lektion :).

Jag sprang till ICA efter tandläkarbesöket och köpte en tacopaj som jag sedan åt när jag kom hem. Den var jättegod! Då satt jag även och tittade på Ice age 3. Den var rolig :) skrattade massor i min ensamhet.

Jag tänkte försöka komma igång med mitt projektarbete. Känns som det är dags liksom... Ska skriva ner mitt cheesecake recept till Madde också. Sen är det historia grejen som skulle vara inlämnad idag... hmm... jag har lite att göra idag känns det som. Dags att sätta igång!

Cya!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag säger ju att 30:e september är en bra dag ;)



Jag har också skrattat massor i min ensamhet idag,

åt vänner ;)



Yeah, write it down :) Please ^^

2009-09-08 @ 15:58:48
Postat av: Annica

Så du har också hamnat i bloggträsket nu!!! Lycka till. :D

2009-09-08 @ 16:41:24
URL: http://Www.nogg.se/bliip
Postat av: Anette

Usch, ja, det var en otäck sexgalning till Lagotto. Och matte typ bara stod där och sa knappt nånting. Är det svårt att skälla på sin hund när den är dum?

2009-09-08 @ 18:20:10
URL: http://malinrosa.blogg.se/
Postat av: Carro

hur fick du dit dina bilder och den där 'handlar om' där du skrivit frida och man kan sätta en bild??



Kram

2009-09-08 @ 20:00:47
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0