Tröttsam tisdag

Idag har jag inte alls varit pigg. Kom till skolan dödstrött!



Hade historia med en kvinna vars hamster aldrig har existerat! Och hennes röst! Herregud hennes röst! Kan inte någon få henne att gå i målbrottet! Det är fan sjukt hur hon kan prata på det viset. Och att hon alltid är glad! Hon är till och med glad när hon skäller ut folk. Det är sinnessjukt. Jag satt och smsade med Linda istället (som satt en stol bort från mig) det var mycket roligare. Carro smsade helt sjuka saker som vanligt och jag pallade inte lyssna(läsa?) på allt hon sa.

Just nu sitter jag och försöker skriva ett arbete om Lilit till religonen, det går sådär.. Jag har fått helt stopp i hjärnan och jag vet inte vad jag ska skriva. Jag tar det sen.. Jag har ju morgondagen på mig.
Hundarna ligger och sover och Hampus gör roliga ljud :P han måste drömma om något spännande. Sessi ligger ihop rullad som en boll precis vid mina fötter. Nu har jag så tråkigt att jag håller på att sprängas! Jag vet inte alls vad jag ska göra, jag vill bara hitta på ngt. Jag vill inte gå ut med hundarna för det regnar och de sover så sött. Hoppas att Niklas slutar snart så kan jag försöka aktivera honom, men det brukar aldrig fungera när han är trött.

Längtar massor till lördag! Då blir man av med krogen oskulden! Sen längtar jag sjukt mycket till tisdag då jag blir av med tandställningen! Fantastiskt! Kan inte bara den här veckan susa förbi så allt roligt kommer!

Kommentarer
Postat av: Anette

Man ska vara snäll mot sina lärare, och uppmärksam på lektionerna! Bara så du vet!

2009-09-23 @ 07:31:21
URL: http://malinrosa.blogg.se/
Postat av: Carro

skriv nått mer nu då du kan ju inte bara sluta :P

2009-10-07 @ 14:12:34
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0