En tsunami med verkligheten svämmade över mig.

Vet ni hur det känns att tappa all kontroll? Det känns inte bra, det kan jag lova.. Jag vet inte hur jag ska kunna ta kontrollen över sådant jag egentligen inte har något att göra med. Men om det jag absolut inte vill ska hända kommer att hända.. ja då vet jag inte vad jag gör. Det känns som att jag håller på att gå under, som att jag kommer bryta ihop. Allt är jobbigt just nu, precis allt.. Jag ligger väldigt mycket efter i skolan, väldigt mycket efter.. Och idag när jag planerade på att sätta mig ner och göra allt så.. ja då kom bomben. En tsunami med verkligheten svämmade över mig. Som att allt kom samtidigt. Allt som jag tänker på allt som är jobbigt precis precis allt.. Nu kan jag inte koncentrera mig på någonting förutom alla jävla tankar. Mina tankar översvämmar mig, det översvämmar allt som skulle kunna vara bra tankar och byter ut dom till dåliga tankar. Och de jävla tankarna sjunker ner i bröstet på mig och gör det svårt att andas. Jag kan inte riktigt ta ett djupt andetag, det tar stopp ungefär halvvägs. Kan bara ta små andetag, små andetag som inte hjälper ett dugg. Jag försöker tänka positivt men jag känner mig så ensam.. Har inte fått träffa min styrka på väldigt länge. Jag älskar dig som alltid vet hur man får mig glad. Ska bli skönt att få träffa dig ikväll. Jag behöver styrkan. Så länge använder jag mig av denna låt som styrka, den värmer mig.


Kommentarer
Postat av: Carro <3

Men hjärtat! Min söta lilla solkatt ;) Men du ikväll ska du få se mig på scenen och jag ska inte göra bort mig trots att jag har så ont att jag bara gråter hela tiden. För din skulle ska jag bita ihop ännu mer och göra en topp föreställning!

Älskar dig!!! <3 <3

2010-04-29 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0