Gästbloggare!

Sidan 5 ur Sessis dagbok: "Kära Dagbok, idag upptäckte jag någonting hemskt! Som jag berättat många gånger förr så har jag en favorit plats att kissa på, det är en underbar plats eftersom den är nära hemma och den är trygg och skyddad från läskiga hundar och andra hemska odjur. Idag när min matte kom hem så sprang vi ut direkt och jag hoppade upp till min favorit plats och då! Då hände det hemska! Allt det vita roliga som brukar vara där, ja det som flyger omkring som man kan fånga i munnen, du vet det där roliga som man kan leka massor med. Alla fall, det var helt borta! Istället för det roliga vita så var det kontigt torrt mjukt och konstigt! Jag blev chockad! Jag kan ju inte kissa där! Jag vill ha tillbaka mitt vita roliga, vart tog det vägen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0