Helvete...

I morse gjorde jag mig iordning som vanligt, åt samma frukost som alltid. Sminkade mig, var ute med Sessi. Inget ovanligt. Sen skulle jag gå och fixa mat och vatten till Sessi och då fick jag en konstig känsla i magen.. Det kändes mycket ovanligt. Jag gick mot toaletten för det kändes som att jag behövde det, och ju längre fram jag kom till toaletten ju mer kändes den konstiga känslan. Det slutade med att jag hängde över toaletten och min frukost kom upp. Efter det kändes det bra igen... jag kände bara VA? Aja jag gick och la mig igen, ifall det skulle komma något mer så gick jag inte till skolan. Jag somnade och vaknade några timmar senare. Och jag har inte känt mig dålig alls sen dess. Konstigt.. Jag har granskat mina tankar på varför det blev så, har jag ätit någon konstigt? Jag tittade på alla bästföre datum i kylen men hittade inget gammalt.. Sen tänkte jag, vad åt jag igår? Nej kom inte på ngt konstigt. Sen slog det mig... helvete... tänk om?.. nej nej nej så kan det inte vara. fan... men tänk om? Neej nej.. eller? Nä! eller? Jag ber till gudarna att det inte är så.. om det är så så måste jag ju ha andra symptom.. kollade upp på internet, hittade ingenting som passade. Då blev jag lite lugnare.. men tänk OM! Nej nej nej.. Det borde bara vara en engångsgrej. Jag måste ha ätit ngt konstigt, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0